Jak nakupovat



Nákup v internetovém obchodu www.liryo.cz je jednoduchý a rychlý. Na této stránce naleznete podrobný návod jak na to. V případě jakýchkoli dotazů nás můžete kontaktovat emailem: info@lirio.cz nebo přes telefon: +420 608 258 085, rádi Vám pomůžeme.

 

1. Výběr zboží

Pomocí vyhledávacího okna v horní části – zadejte název zboží a stiskněte tlačítko "hledat" – vámi zvolený produkt bude nalezen pomocí fulltextového vyhledávání.

Podle jednotlivé kategorie v horní části stránek nebo pomocí hamburger menu (ikona tří vodorovných čárek) – Ledvinky Uniqlo, Kabelky Uniqlo, ...

 Výběrem z nabídky umístěné na hlavní stránce.

 

2. Detailní informace o zboží

Po kliknutí na obrázek nebo název produktu se dostanete na stránku produktu, kde se dozvíte podrobné informace - cenu produktu, dostupnost produktu, barevné provedení, kód produktu, podrobný popis, materiál a další. Zde máte také možnost prohlédnout si další fotografie vybraného produktu.

 

3. Košík, vložení zboží do košíku a změna počtu kusů

Pokud chcete vybrané zboží koupit, klikněte na tlačítko "Přidat do košíku". Otevře se košík s přehledem objednaného zboží (název zboží, množství, cena). Pokud si přejete zakoupit více kusů od vámi zvoleného zboží, vyberte v rámečku "Množství" vámi požadovaný počet kusů. Množství můžete zvolit pomocí znamének "+" a "-".

Zboží můžete přidat do košíku i přímo z obrazovky na které je seznam zboží ve vybrané kategorii, zde k tomu slouží tlačítko "Do košíku". Zboží se přidá do košíku, ale Vy zůstanete tam kde jste a můžete pokračovat v nákupu.

Zboží vložené v košíku ještě neznamená nákup, ten proběhne až po vyplnění a odeslání objednávkového formuláře.

Pokud již máte v košíku vše co potřebujete, klikněte na tlačítko "Pokračovat" a dokončete objednávkový proces, nebo pokračujte v nákupu kliknutím na odkaz "Zpět do obchodu".

Při procházení našeho internetového obchodu máte v pravém horním rohu neustále ikonu košíku, kde vidíte aktuální stav košíku, počet přidaného zboží a jeho cenu. Po najetí na tuto ikonu se Vám rozbalí detailnější popis obsahu košíku, po kliknutí na ikonu košíku se dostanete do košíku a můžete měnit jeho obsah, případně pokračovat v procesu objednání viz níže.

 

4. Přidání dalšího zboží do nákupního košíku

Pro pokračování v nákupu a výběr dalšího zboží klikněte v košíku na odkaz "Zpět do obchodu".

V případě, že chcete do vašeho nákupního košíku přidat další zboží, pokračujte stejně jako v bodu 3, tedy vyberete zboží, kliknete na "Detail", kliknete na tlačítko "Přidat do košíku", případně přímo ze seznamu zboží tlačítkem "Do košíku".

 

5. Odstranění zboží z nákupního košíku


Pokud chcete některé zboží z nákupního košíku odstranit, stačí kliknout na ikonu křížku u dané položky a zboží se z košíku vymaže.

 

6. Odeslání objednávky


Nejprve vyberte způsob dopravy a platby. Máte-li hotovo, klikněte na "Pokračovat".

Pokud jste registrovaní, zvolte "Přihlásit se do mého účtu" a Vaše kontaktní údaje se Vám doplní automaticky. Pokud u nás registraci nemáte, pokračujte vyplněním svých kontaktních údajů.

Vyplňte fakturační údaje a pokud se adresa pro dodání liší od adresy fakturační, zaškrtněte "Doručit na jinou adresu" a vyplňte ji.

Pod adresami jsou tři nepovinné volby. Máte možnost zadat poznámku pro prodejce, zvolit že nechcete odebírat náš newsletter (informace o novinkách u našeho obchodu) a máte možnost se automaticky registrovat.

Vytvoření uživatelského účtu je dobrovolné, můžete nakupovat i bez registrace. Pokud se ale zaregistrujete, skýtá to pro Vás mnoho výhod. Při příštím nákupu nebudete muset vyplňovat kontaktní údaje, budete mít přehled o všech svých objednávkách a pokud budete chtít, můžete být informováni o nových produktech, akcích a podobně.

Na závěr zkontrolujte, zda odpovídá typ, množství a cena vámi vybraného zboží a zda jste zadali platný email a telefonní číslo pro kontakt s vámi. V případě, že jsou všechny údaje vyplněny správně, stiskněte tlačítko "Objednat s povinností platby". Tímto je vaše objednávka doručena a my vás budeme dále informovat o jejím průběhu.

 

7. Potvrzení objednávky


Potvrzení vaší objednávky s její kompletní rekapitulací vám bude zasláno na emailovou adresu ihned po vašem odeslání. Pokud naleznete jakoukoliv nesrovnalost, obratem nás kontaktujte.

 

8. Expedice objednávky


Zboží, které máme skladem, expedujeme nejčastěji v den objednání.

V případě, že zboží skaldem nemáme, budeme Vás informovat o termínu plánovaného naskladnění a odeslání.

Pokud zvolíte způsob dopravy převodem, expedujeme zboží až po připsání peněz na náš účet.